Ticker

2/recent/ticker-posts

Τι είναι το Εκκρεμές και ποια η χρήση του?

Τι είναι η Ραβδοσκοπία?
Είναι η τέχνη της ανίχνευσης, όπου χρησιμοποιώντας ένα εκκρεμές ή μια ράβδο ζητάμε απάντηση ή καθοδήγηση για θέματα που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε. Η απάντηση αυτή έρχεται από τον Ανώτερο Εαυτό, καθώς έχει διαπιστωθεί σύνδεση του Ατομικού Υποσυνείδητου, με το Συλλογικό Υπερσυνείδητο που γνωρίζει τα πάντα. Η συμπαντική αυτή οντότητα με την οποία προσπαθούν να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν οι ραβδοσκόποι ώστε να τους δοθούν απαντήσεις στα ερωτήματα τους, είναι αυτό που αποκαλούμε Παντογνώστης, Ύψιστος, Δημιουργός, Ακασικά Αρχεία, Θεός, Θεία Δύναμη, Σύμπαν, Ανώτερη Ενέργεια, Φως. Η συνεχής προσπάθεια για αυτή την επικοινωνία είναι μια άσκηση με την οποία ενεργοποιούμε τις ψυχικές και αιθερικές μας δυνάμεις ώστε να περάσουν από την αδράνεια στη λειτουργία και να επιτελέσουν το σκοπό της ύπαρξης τους. 


Η Ιστορία του Εκκρεμούς: 
Η Ραβδοσκοπία και η τέχνη του εκκρεμούς χρησιμοποιήθηκε στην αρχαιότητα αρχικά για την ανεύρεση νερού, αργότερα για την ανίχνευση της αιτίας μιας ασθένειας ή επιδημίας και μετέπειτα για την πρόβλεψη μελλοντικών γεγονότων. 
Οι σπηλαιογραφίες που χρονολογούνται από το 6.000 π.χ. δείχνουν ανθρώπους να κρατούν ράβδους ή μπαστούνια που πιθανόν να ήταν και αναφορές για τα πρώτα μαντικά εργαλεία. Το πιο γνωστό μπαστούνι-ράβδος είναι του Μωυσή που σύμφωνα με τις Βιβλικές αναφορές ανίχνευσε νερό μέσα από ένα βράχο. Από τότε μέχρι τώρα το εκκρεμές είναι ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια ευαίσθητων και εξελιγμένων ανθρώπων που το χρησιμοποιούσαν για το καλό των τοπικών κοινωνιών και των συνανθρώπων τους.
Ο Πάπας Ιωάννης ΧΧII το 1326 μ.χ. έκδωσε μια απόφαση με την οποία καταδίκαζε όλους όσους κάνουν χρήση του εκκρεμούς ή άλλου ραβδοσκοπικού οργάνου να συλλαμβάνονται και να τιμωρούνται με παραδειγματικές τιμωρίες, ώστε όλοι να καταλάβουν ότι η επικοινωνία με το Θεό θα γίνεται μόνο μέσω της εκκλησίας. Στα χρόνια της Ιεράς Εξέτασης η εκκλησία βάφτισε τους θεραπευτές τους αλχημιστές και τους ραβδοσκόπους…. Μάγους και Παγανιστές και διέταξε την εκτέλεσή τους. Οι εκτελέσεις σταμάτησαν όταν διαπιστώθηκε πόσο σημαντικός ήταν ο ρόλος του ραβδοσκόπου στις τοπικές κοινωνίες, ακόμα και για την ίδια την επιβίωση. Με την τέχνη της ραβδοσκοπίας επιλέχθηκαν και οι περισσότερες τοποθεσίες που χτίστηκαν οι Αρχαίοι Ναοί και οι χώροι Λατρείας.


Περιγραφή και Μορφολογία των Ραβδοσκοπικών εργαλείων και του Εκκρεμούς:
1. Μπορεί να είναι ένα μπαστούνι ή ένα ραβδί από ξύλο μερικές φορές και με επιπλέον διάκοσμο.
2. Μπορεί να είναι δύο μεταλλικές ράβδοι σε σχήμα αγγλικού L.
3. Άλλος τύπος είναι μια επιμήκης μεταλλική ράβδος με ένα ορειχάλκινο δαχτυλίδι στην άκρη. 
4. Παλαιότερα χρησιμοποιούσαν διχαλωτά κλαδιά συνήθως από λεύκες, γνωστά για την ανεύρεση νερού.
5. Εκκρεμές μπορεί να είναι και ένα δαχτυλίδι κρεμασμένο σε μια κλωστή.
6. Γενικά μπορεί να είναι ένα συμμετρικό κωνικό βαρίδι που καταλήγει σε μύτη και κρέμεται από ένα νήμα ή μια λεπτή αλυσίδα 15-20 cm. 
7. Τα διασημότερα εκκρεμή είναι από πολύτιμους λίθους λόγο των ξεκάθαρων και γρήγορων απαντήσεων τους.


Η Τέχνη του Εκκρεμούς: 
Από τη στιγμή που θα αποκτήσετε ένα εκκρεμές θα πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένα βασικά βήματα για να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια σας. 
1. Για να χρησιμοποιήσουμε το εκκρεμές και να πάρουμε ορθές απαντήσεις θα πρέπει να ελέγξουμε αν είμαστε σε καλή κατάσταση υγείας και ευεξίας. Το τσιγάρο, το αλκοόλ, το ξενύχτι, η νοητική και σωματική κούραση και η κακή διατροφή παρεμποδίζουν τις σωστές απαντήσεις. Βασικό είναι να μην είμαστε σε συναισθηματική φόρτιση σε σχέση με την ερώτηση, αν είμαστε καλύτερα να ρωτάει κάποιος άλλος ουδέτερος με την κατάσταση. 
2. Το εκκρεμές απαντά με ΝΑΙ, ΟΧΙ και ΙΣΩΣ, άρα το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να βρούμε με ποια κίνηση μας λέει ΝΑΙ. Κρατάμε την αλυσίδα του εκκρεμούς ανάμεσα στο δείκτη και τον αντίχειρα με το χέρι που γράφουμε. Η αλυσίδα από τα δάκτυλα μέχρι το εκκρεμές θα έχει μήκος από 10 ως 20 εκ. 
3. Ξεκινάμε με ερωτήσεις που γνωρίζουμε ότι η απάντηση τους είναι σίγουρα ΝΑΙ. Π.χ. Με λένε (λέω το όνομα μου)? Είμαι (λέω το φύλο μου)? Είμαι παντρεμένη-ος? Ζω στη (λέω τη πόλη που ζω)? Η θάλασσα είναι μπλε? Η γη γυρίζει? κ.λπ. Αφού έχουμε κάνει πολλές ερωτήσεις που ξέρουμε 100% ότι η απάντηση είναι ΝΑΙ θα διαπιστώσουμε ότι το εκκρεμές μετά από κάθε ερώτηση απαντούσε με μια συγκεκριμένη κίνηση, αυτή η κίνηση είναι το ΝΑΙ. 
4. Συνεχίσουμε την ίδια διαδικασία κάνοντας ερωτήσεις που η απάντηση τους είναι σίγουρα ΟΧΙ πχ. Ζω στοv πλανήτη Αφροδίτη? Είμαι 5 κιλά? Έχω 25 παιδιά? Η Ελλάδα συνορεύει με το Μεξικό? Έχω πάρει δέκα Νόμπελ λογοτεχνίας? κ.λπ. Αφού έχουμε κάνει πολλές ερωτήσεις που ξέρουμε 100% ότι η απάντηση είναι ΟΧΙ θα διαπιστώσουμε ότι το εκκρεμές μετά από κάθε ερώτηση απαντούσε με μια συγκεκριμένη κίνηση, αυτή η κίνηση είναι το ΟΧΙ. 
5. Καταγράφουμε την κίνηση του ΝΑΙ και την κίνηση του ΟΧΙ. Κατά πάσα πιθανότητα οι δύο κινήσεις που θα καταγράψουμε θα είναι δύο από τις ακόλουθες τέσσερις, μπρός-πίσω, δεξιά-αριστερά, δεξιόστροφη κυκλική, αριστερόστροφη κυκλική. 
6. Μερικές φορές θα διαπιστώσουμε ότι θα κάνει και μια τρίτη κίνηση η οποία μπορεί να είναι μια από τις δύο που απέμειναν ή να είναι μια ασαφής κίνηση, αυτή θα είναι το ΙΣΩΣ. Αυτή η απάντηση δίνεται όταν δεν υπάρχει σωστή διατύπωση της ερώτησης ή όταν τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα για να δοθεί σαφής απάντηση. 
7. Αφού έχουμε μάθει τι σημαίνουν οι κινήσεις που κάνει το εκκρεμές μας, μπορούμε να αρχίσουμε την εξάσκηση. Καλό είναι η πρώτη ερώτηση να είναι «είμαι σε θέση να πάρω σωστή απάντηση?» αν πει ΝΑΙ, ρωτάμε. Όταν πάρουμε την απάντηση της ερώτησης είτε είναι ΝΑΙ είτε είναι ΟΧΙ μπορούμε να ρωτήσουμε «είναι σωστή η απάντηση που πήρα?» προσπαθούμε να βεβαιωθούμε όσο το δυνατό περισσότερο. 
8. Ποτέ δεν ρωτάμε ασήμαντα και κατασκοπευτικά πράγματα για την ζωή των άλλων. Το εκκρεμές δεν είναι παιχνίδι είναι ένα μέσο για να συνδεθούμε και να επικοινωνήσουμε με την συμπαντική διάνοια. 
9. Όταν τελειώσουμε με τις ερωτήσεις και θέλουμε να το αποφορτίσουμε το πλένουμε ή το ακουμπάμε στο έδαφος.

Η Μαντική Τέχνη με την χρήση του Εκκρεμούς 
Η τέχνη αυτή βασίζεται σε αναπάντητα ερωτήματα που ψάχνουν απαντήσεις. Οι απαντήσεις δίνονται, και όσο πιο εξασκημένος και συνειδητός είναι ο χρήστης τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει οι απαντήσεις αυτές να είναι και απόλυτα ορθές. Ο τρόπος της συμπεριφοράς και της ζωής ενός χρήστη έχει σημασία για τη χρήση του εκκρεμούς. 
1. Οι ερωτήσεις που αφορούν την μαντική τέχνη είναι πολύ στοχευμένες ώστε οι απαντήσεις να μην μπορούν να είναι τίποτα άλλο εκτός από ΝΑΙ η ΟΧΙ π.χ. ρωτάμε «θα βρέξει αύριο στο κέντρο της Αθήνας?» και όχι «θα βρέξει?». Ρωτάμε «Υπάρχει βλαβερή ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία στην κρεβατοκάμαρά μου?». Και όχι «υπάρχει βλαβερή ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία?».
2. Το ίδιο γίνεται και όταν ρωτάμε για την ανίχνευση νερού, μετάλλων, χρυσού, και γενικά για οτιδήποτε ψάχνουμε ακόμα και αν αυτό είναι μονοπάτι, προσανατολισμός, γεωπαθητικά πλέγματα, γραμμές Λέι, βιταμίνες σε τρόφιμα, κατάλληλες τροφές για μας, επικίνδυνες ουσίες στο νερό, χαμένα αντικείμενα ή πρόσωπα και μελλοντικές προβλέψεις. 
3. Για να εξασκηθείτε προσπαθήστε να αναγνωρίσετε μέσα σε ένα φλιτζάνι το νερό της βρύσης από το εμφιαλωμένο, ή κρύψτε κέρματα κάτω από φλιτζάνια ανακατέψτε τα και βρείτε που είναι το καθένα, ή βρείτε ένα χαρτί μεταξύ 4-5 της τράπουλας και άλλα που θα σκαρφιστείτε εσείς. Φυσικά πάντα ρωτάμε στοχεύμενα «είναι εδώ το……?», «είναι εδώ από κάτω το…….?». Και όχι «που είναι το …..?».
4. Άλλη άσκηση είναι να ζωγραφίσουμε ένα ημικύκλιο και να το χωρίσουμε σε τρίγωνα δύο, τρία, έξι όσα θέλουμε. Μέσα στα τρίγωνα γράφουμε τις πιθανές απαντήσεις της ερώτησης μας και κρατάμε το εκκρεμές πάνω από το σημείο που ενώνονται όλα τα τρίγωνα. Ρωτάμε π.χ. «ποιός τομέας στη ζωή μου χρειάζεται περισσότερη ενέργεια, η εργασία, η υγεία, ή η οικογένεια?», (είναι οι λέξεις που έχουμε γράψει μέσα στα τρίγωνα) και αυτό θα κινηθεί δείχνοντας ένα από αυτά τα τρίγωνα. 
5. Όταν θέλουμε να βρούμε μία λέξη ή ένα όνομα τότε κρατάμε το εκκρεμές μέσα σε ένα ποτήρι και αναφωνούμε ένα-ένα τα γράμματα τις αλφαβήτου, θα δούμε ότι σε κάποια γράμματα θα χτυπάει στα τοιχώματα του ποτηριού. Π.χ. το όνομα της πόλης που θα ευημερήσω περιέχει Α, Β, Γ, κ.λπ. 
6. Μπορείτε να βρείτε ακόμα και την αρτηριακή σας πίεση. Πάρτε μια μεζούρα και βάλτε το 0 εκεί που ξεκινά το σπάσιμο του καρπού και απλώστε την προς τον αγκώνα από την μέσα πλευρά του χεριού. Πάρτε ένα σπάγκο και κρεμάστε μια βέρα, (αν δεν έχετε εκκρεμές), και σε απόσταση 3 cm από τη μεζούρα κινήστε αργά την βέρα από το 0 προς τα πάνω, τότε θα δείτε ότι σε δύο νούμερα της μεζούρας θα αρχίσει να κουνιέται δεξιά αριστερά είναι η μικρή και η μεγάλη σας πίεση. Το κόλπο αυτό το γνωρίζουν όλοι οι νοσηλευτές και οι γιατροί. 
7. Όταν ψάχνετε κάτι πολύ μικρό μέσα σε ένα τεράστιο χώρο, σταθείτε στο κέντρο του χώρου και ζητήστε του να σας δείξει την κατεύθυνση, «δείξε μου την κατεύθυνση που βρίσκεται το τάδε» ψάξτε κατά μήκος αυτής της νοητής γραμμής που διαγράφει η κίνηση του εκκρεμούς. Οι πολύ έμπειροι χρήστες ανιχνεύουν έχοντας μπροστά τους μια κάτοψη ή ένα χάρτη. 
8. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορους πίνακες και να ερευνήσουμε το παρελθόν μας, το κάρμα μας, τις μετενσαρκώσεις μας και να ψάξουμε το λόγο της τωρινής μας ενσάρκωσης. Η ανίχνευση αυτών των θεμάτων έχει ξανακάνει το εκκρεμές διάσημο στις μέρες μας. 


Θεραπευτική Ανίχνευση
1. Ένας θεραπευτής μπορεί να ανιχνεύσει ποιο τσάκρα μας υπολειτουργεί και ποιο υπερλειτουργεί, κάτι που φυσικά μπορούμε να κάνουμε και οι ίδιοι αν έχουμε εξοικείωση με το εκκρεμές. Το κρατάμε πάνω από ένα τσάκρα και όταν δούμε κίνηση προς την φορά του ρολογιού σημαίνει ότι είναι ένα τσάκρα με αρσενική ενέργεια ή ότι είναι ένα υπερφορτισμένο τσάκρα. Ενώ όταν δούμε μια κίνηση αντίθετη με τη φορά του ρολογιού τότε είναι ένα τσάκρα με θηλυκή ενέργεια ή ένα αδύναμο τσάκρα. Κάνοντας τις αντίθετες κινήσεις πάνω από το τσάκρα πετυχαίνουμε την ισορροπία. Στο τέλος μπορούμε να ρωτήσουμε… «στο 1ο τσάκρα υπάρχει ενεργειακή αρμονία?» και συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα. 
2. Οι θεραπευτές βλέποντας ένα προβληματικό τσάκρα μπορούν να εμβαθύνουν την ανίχνευση και να βρουν ποιό από τα όργανα που αντιπροσωπεύει το συγκεκριμένο τσάκρα νοσεί. Π.χ. το πρώτο τσάκρα αντιπροσωπεύει τη σπονδυλική στήλη, τα οστά, το ορθό, τα πόδια, την εντερική οδό, το κυκλοφορικό σύστημα και το ίδιο το αίμα. Επίσης το κάθε τσάκρα συνδέεται με διάφορες ψυχικές ασθένειες και συμπεριφορές. Δείτε όλους τους πίνακες εδώ (www.politimigi.gr – Λίθοι και Αντιστοιχίες – Ανά τσάκρας). 
3. Μπορούμε να ανιχνεύσουμε τα όρια της αύρας μας και πόσο μακριά εκτείνεται σε σχέση με το σώμα. Έτσι μπορούμε να βρούμε την απομάκρυνση ή την συμπίεση της. Πολλοί θεραπευτές που γνωρίζουν τη σημασία του Αυρικού πεδίου μπορούν να κάνουν επιτυχημένες διαγνώσεις που αφορούν την ψυχική και σωματική μας υγεία καθώς και να εντοπίσουν τις αιτίες πολλών ασθενειών.
4. Επίσης οι θεραπευτές συνήθως ρωτούν με το εκκρεμές αν «το τάδε είδος θεραπείας είναι συμβατό με τον ασθενή?» ή «η τάδε θεραπεία θα έχει καλά αποτελέσματα?» ή αν «ο ασθενής είναι σε θέση να δεχτεί τη θεραπεία?», αλλά και το κυριότερο «ως θεραπευτής είμαι καθαρό κανάλι για να συμμετέχω στη θεραπεία?». Μπορεί να ρωτήσει ακόμα και αν «θα χρειαστεί 1,2,3 κλπ συνεδρίες για την θεραπεία του τάδε?» και γενικά ρωτάει ότι θεωρεί σημαντικό για την αποθεραπεία. 
5. Οι εναλλακτικοί θεραπευτές και οι ολιστικοί γιατροί προσπαθούν αν βρουν με το εκκρεμές την συμβατότητα ορισμένων εναλλακτικών φαρμάκων (κρυστάλλων, μετάλλων, βοτάνων, φυτών) για την περίπτωση του ασθενή. Αλλά και ποιά από τα συμβατικά φάρμακα θα έχουν τις λιγότερες παρενέργειες. 
6. Οι βιοθεραπευτές και οι εναλλακτικοί γιατροί έχοντας μπροστά τους ένα εμφανές σωματικό πρόβλημα μπορούν να ανιχνεύσουν αν είναι παθολογικό ή ψυχοσωματικό και να δώσουν εξαιρετικής ποιότητας θεραπείες και συμβουλές. 
7. Πολλοί φτιάχνουν αναλυτικούς πίνακες και προσπαθούν να ανιχνεύσουν τι είναι αυτό που τους αρρωσταίνει ή που τους μειώνει την καλή σωματική και ψυχική υγεία. 
8. Επίσης ο θεραπευτής θα πρέπει να έχει ανιχνεύσει το χώρο του ώστε το θεραπευτικό κρεβάτι να μην βρίσκεται πάνω ή ανάμεσα σε βλαβερό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Αν η θεραπεία γίνεται στο σπίτι του ασθενή τότε θα πρέπει να βρεθεί ο καταλληλότερος χώρος. Για να αποφύγουμε όλη αυτή τη διαδικασία φροντίζουμε να έχουμε στο σπίτι μας Οργονίτες και Χαλαζιακά Πετρώματα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια