Ticker

2/recent/ticker-posts

6 μεγάλα έργα τέχνης καταστράφηκαν από βανδάλους


Εδώ είναι 6 διάσημα έργα τέχνης που επιτέθηκαν από βανδάλους.
  • Η πτώση των καταραμένων ζωγράφισε ο Ρούμπενς το 1620. Η περίπτωση των επαναστατικών αγγέλων από τον ουρανό στην κόλαση είναι τεράστια Πίνακες που έχουν μήκος 2,9 μέτρα έως 2,2 μέτρα και πολυάριθμοι θνητοί και επαναστάτες άγγελοι πέφτουν σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού στον ουρανό στον πυρακτωμένο πυθμένα κάτω. Η ζωγραφική επιτέθηκε με οξύ το 1959. Ο βανδαλιστής ισχυρίζεται Είπε ότι δεν κατέστρεψε το έργο τέχνης επειδή το οξύ «απελευθερώνει ένα από το έργο της καταστροφής» (που είναι λίγο σαν να λέει ότι ένα όπλο ανακουφίζει το έργο του να πυροβολεί κάποιον στο κεφάλι). Δεν είναι γνωστό γιατί κατέστρεψε το The Fall Of The Damned αλλά οι συντηρητές ήταν σε θέση να δουλέψουν από τα αρχικά σκίτσα του Ruben για να αναδημιουργήσουν το κομμάτι. Παρά τις συντονισμένες προσπάθειες αποκατάστασης, το οξύ λειώνει μέσα από το χρώμα και προκαλεί μόνιμη βλάβη σε μέρη του έργου τέχνης.
  • Η Mona Lisa επιτέθηκε επανειλημμένα από βανδάλους. Ήταν κατεστραμμένο δύο φορές το 1956 – μια φορά όταν ένας Βαντάλ με οξύ έριξε πάνω στη ζωγραφική, και πάλι όταν κάποιος πέταξε μια πέτρα στον καμβά. Τελευταία, μια ρωσίδα που είχε μόλις απορριφθεί από τη γαλλική ιθαγένεια έριξε μια κούπα στη ζωγραφική. Ωστόσο, οι αρχές του Λούβρου προφανώς έμαθαν από προηγούμενη εμπειρία. Η πιο ακριβή ζωγραφική στον κόσμο προστατεύεται από αλεξίσφαιρο γυαλί. Το κύπελλο, που ήταν άδειο, έσπασε αβλαβές στο γυαλί.

  • Ο Ιβάν ο Τρομερός και ο γιος του είναι ένας από τους πιο διάσημους πίνακες στη Ρωσία. Δείχνει τον περιβόητο Τσάρο, ο οποίος ζυγίζει τον πεθαμένο γιο του στα χέρια του και η θλίψη και ο τρόμος του Τσάρου είναι σαφώς ορατά στο πρόσωπό του. Ίσως η φρίκη είναι επειδή ο Ιβάν σκότωσε τον γιο του από την παράνοια. Τον Μάιο του 2018, το έργο δέχτηκε επίθεση από έναν άνθρωπο ο οποίος είχε εξετάσει τη ζωγραφική μετά από να πιει μια σημαντική ποσότητα βότκας. Πήρε μια από τις μεταλλικές ράβδους στις οποίες ήταν συνδεδεμένο το καλώδιο. Στη συνέχεια έπεσε στη ζωγραφική με τον πόλο, έσπασε το γυαλί ασφαλείας και άνοιξε τον καμβά. Ευτυχώς, ο πόλος δεν πέρασε το κύριο μέρος της εικόνας. Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί ο Vandal επέλεξε αυτόν τον πίνακα για καταστροφή. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι αυτό το έργο τέχνης στη Ρωσία έχει προκαλέσει επί μακρόν διαμάχη, με πολλούς εθνικιστές να αρνούνται την αποδεκτή ερμηνεία του Τσαρ Ivan Vasilyevich. Μετά τη σύλληψή του, η ύποπτη αστυνομία ανέφερε: "Ήθελα να πάω, αλλά τότε. , , ήπιε 100 γραμμάρια βότκας και ήταν συγκλονισμένοι από κάτι. "Λοιπόν, αυτό θα το κάνει.Δεν είναι η πρώτη φορά που επιτέθηκε η εικόνα. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης αποκατέστησε τη ζωγραφική αφού κόπηκε το 1913. Οι αναφορές από τη γκαλερί λένε ότι το έργο τέχνης μπορεί να αποκατασταθεί, αλλά θα χρειαστούν χρόνια.
  • Ο Vincent van Gogh ξεκίνησε τη ζωγραφική του La Berceuse (19459004) λίγες μέρες πριν κόψει το αυτί του. Μετά την επιστροφή του από το νοσοκομείο, ολοκλήρωσε την εικόνα. Η ζωγραφική δείχνει μια γυναίκα που κάθεται σε μια λικνίζοντας καρέκλα. Κρατάει ένα σχοινί που ζυγίζει ένα αόρατο λίκνο. Ο Βαν Γκογκ φέρεται να έχει την κατοχή του από τη ζωγραφική κατά τη διάρκεια της κράτησής του στο νοσοκομείο. Μάλιστα τραγούδησε νοσταλγικά για το παιδί εκτός καμβά όταν ήταν παράφρων. Ο Βαν Γκογκ δημιούργησε πέντε εκδοχές της ζωγραφικής. Ενώ ένας από αυτούς δανείστηκε στο Μουσείο της πόλης του Άμστερνταμ, κόπηκε τρεις φορές από έναν άνθρωπο που ισχυριζόταν ότι ήταν καλλιτέχνης. Δεν είναι γνωστό γιατί επέλεξε να βλάψει την εικόνα. Δεν είναι η πρώτη φορά που το έργο του Βαν Γκογκ έχει στοχεύσει απογοητευμένοι καλλιτέχνες. Το 1978, ένας επισκέπτης στο Μουσείο Βαν Γκογκ χτύπησε ένα γιγάντιο "Χ" πάνω από το διάσημο Αυτο Πορτραίτο του Βαν Γκογκ με ένα γκρίζο καπέλο . Η ζωγραφική έχει αποκατασταθεί, αλλά η ζημιά εξακολουθεί να είναι ορατή, ειδικά από την πλευρά. Όπως και ο Βαν Γκογκ, ο βανδάλος θεωρήθηκε τρελός και στάλθηκε σε ένα ψυχιατρικό ίδρυμα.
  • Το 2012, ο Andrew Shannon και εκατοντάδες άνθρωποι επισκέφθηκαν την Εθνική Πινακοθήκη στην Ιρλανδία. Σε αντίθεση με τους άλλους επισκέπτες, έπληξε τη λεκάνη Argenteuil του Μονέ (19459005) με ένα ιστιοφόρο . Η ζωγραφική δημιουργήθηκε το 1874 και παρουσίασε ένα ιστιοφόρο σε μια λίμνη κοντά στο Παρίσι. Ο Μονέ είχε ζήσει στην περιοχή όπου είχε γυρίσει μια βάρκα σε ένα επιπλωμένο στούντιο. Ο Σάννον έπεφτε από το CCTV καθώς έτρεξε κατευθείαν στην εικόνα και τον έβγαλε με τη γροθιά του. Με αξία 10 εκατομμυρίων δολαρίων, η ζωγραφική υπέστη σοβαρές ζημιές. Ισχυρίστηκε ότι είχε χτυπήσει "να επιστρέψει στο κράτος", αν και δεν ήξερε πώς βοήθησε. Η ζωγραφική χρειάστηκε 18 μήνες για να αποκατασταθεί. Ο Shannon ήταν ένας απογοητευμένος καλλιτέχνης. Ίσως καταλάβαινε ο Monet. Εξάλλου, το 1908, ο Monet κατέστρεψε τις δικές του εικόνες – λίγο πριν εκτέθηκαν επειδή δεν ήταν ικανοποιημένοι από αυτούς.
  • Rembrandt.  Η νύχτα ρολόι ιδρύθηκε το 1642. Δείχνει στρατιώτες που ξεκινούν τη νυχτερινή παρακολούθηση ενώ εποπτεύονται από τους διοικητές τους. Η ζωγραφική ήταν ένα από τα ωραιότερα παραδείγματα της χρήσης του φωτός και της σκιάς από τον Ρέμπραντ. Το 1975, το ανεκτίμητο έργο τέχνης κρεμασμένο σε ένα μουσείο στο Άμστερνταμ, όταν μπήκε ένας άνθρωπος με ένα μαχαίρι ψωμιού και άρχισε να κόβει τη ζωγραφική. Έκανε περισσότερες από δώδεκα περικοπές, κυρίως στο κάτω μισό της τεράστιας ζωγραφικής. Συνέχισε με το ένα χέρι, καθώς φρόντισε έναν φρουρό με τον άλλο. Ένα κομμάτι καμβά στη μέση της εικόνας καταστράφηκε ολοσχερώς. Ο επιτιθέμενος φέρεται να δήλωνε μάρτυρες ότι «το έκανε για τον Κύριο». Ο άνθρωπος που είχε ψυχική ασθένεια στο παρελθόν τελικά υποβλήθηκε. Ασυνήθιστα, το μουσείο αποφάσισε ότι η αποκατάσταση πραγματοποιείται σε δημόσια γκαλερί, στην οποία ο ζωγράφος συνήθως κρέμεται. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διαδικασία ανάκτησης. Οι εργασίες θα αρχίσουν τον Ιούλιο του 2019, 350 χρόνια μετά το θάνατο του ζωγράφου. Γκέρνικα που απεικονίζει τις ναζιστικές βομβιστικές επιθέσεις της πόλης Guernica κατά τη διάρκεια του ισπανικού εμφυλίου πολέμου, θεωρείται σύγχρονο αριστούργημα. Το 1974, ο ίδιος ο Πικάσο απονεμήθηκε το έργο στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης όταν ο Τόνι Σαφράζι έριξε τις λέξεις "Kill Lies All" με γράμματα ύψους 0,3 μέτρων.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια