Ticker

2/recent/ticker-posts

169. Με ποιους τρόπους καθοδηγούμε το μάτι του θεατή βάση της οργάνωσης του θέματος του σχεδίου μας;

169. Με ποιους τρόπους καθοδηγούμε το μάτι του θεατή βάση της οργάνωσης του θέματος του σχεδίου μας;

  1. Κεντρική σύνθεση:
    • Τοποθετώντας το κύριο θέμα στο κέντρο του σχεδίου, το βλέμμα του θεατή εστιάζει άμεσα στο σημείο ενδιαφέροντος.
  2. Χρήση γραμμών:
    • Γραμμές ή σχήματα που κατευθύνονται προς ένα σημείο μπορούν να οδηγήσουν το βλέμμα στο επιθυμητό στοιχείο του σχεδίου.
  3. Φωτισμός και αντίθεση:
    • Οι περιοχές με υψηλή αντίθεση φωτός και σκιάς τραβούν την προσοχή.
  4. Διαφοροποίηση μεγέθους:
    • Τα μεγαλύτερα ή πιο περίπλοκα στοιχεία συνήθως προσελκύουν πρώτα το μάτι του θεατή.
  5. Χωροταξία:
    • Η τοποθέτηση αντικειμένων σε διαφορετικά επίπεδα βάθους καθοδηγεί το βλέμμα μέσα στον χώρο του σχεδίου.
  6. Αρνητικός χώρος:
    • Ο αρνητικός χώρος (κενές περιοχές) λειτουργεί ως πλαισίωμα, επιτρέποντας στον θεατή να εστιάσει στο κεντρικό θέμα.
  7. Ρυθμός και επαναλήψεις:
    • Επαναλαμβανόμενα μοτίβα ή ρυθμικές γραμμές καθοδηγούν την κίνηση του ματιού μέσα από το σχέδιο.
  8. Χρωματικές εντάσεις ή διαφοροποιήσεις τόνων:
    • Σχέδια με διαφοροποιήσεις στη φωτεινότητα και τον τόνο καθορίζουν ποια στοιχεία ξεχωρίζουν περισσότερο.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια